Wednesday 8 March 2017


Saya nak kongsi bersama ...
Ada seorang Custmor...saya ada menyidap penyakit kencing manis .Dia beri tahu saya yg mana mata nya kurang jelas kelihatan...rabun tak jelas.Saya tanya beliau ..ada ke..penyakit tuan.
Beliau beritahu penyakit kencing manis ada.
Kalau begitu kemungkinan urat saraf tuan bermasalah kerana pengaliran darah ke urat mata tersekat.
Saya ada sedikit pengalaman semasa bekerja dengan Poliklinik di masa dulu .....  .Bila kandungan gula tinggi boleh menyebabkan kerosakan saraf.
Saya bukan doktor tuan tapi kira nya berhajat boleh cuba Serbuk Al Manna ini.Saya jelas kan kebaikan mengambil Al manna ini.Beliau mencuba sepeket dulu.Tapi saya cadangkan tuan ambil tiga sudu besar di campur dengan air ...minum tiga kali sehari ketiga perut kosong .   Alhamdulillah..
TESTIMONI ini berhasil.Beliau kembali berjumpa saya selepas seminggu dengan kabar berita mengembirakan.
Pandangan nya semakin jelas atau terang.
Ok..kalau begitu tuan saya cadang usah berhenti di sini pengambilan Al Manna.
Teruskan sehingga penyakit kencing manis semoga sembuh dengan izin Allah.Alhamdulillah..Belia terus sehingga kini.Mata nya dah pun pulih sepenuh nya  ...penglihatan telah kembali nomal...👍🏻

No comments:

Post a Comment